Tyle sie dzieje, ze cinzko bez komputera nadazyc z klikaniem!

Zapraszam wiec na strone wspierajaca bloga na fb, czyli tak zwany fanpage :) Tam najszybciej i najlatwiej cos dodac. Tu natomiast pojawia sie dluzsze teksty, wraz z relacja zdjeciowa, ale pewnie juz po powrocie do Polski, lub jak mnie jakis tajfun zaleje na dluzej co da mi sporo czasu na pisanie ;)

https://www.facebook.com/kesikowadroga

Pozdro z Azji! :)

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s