Droga do domu…?

Z Salou miałyśmy jechać jeszcze do Francji, do Justine – koleżanki mojej przyjaciółki Lamy, a jednocześnie przyjaciółki ludzi – Maxa i Laury, których gościłam pół roku wcześniej u siebie w domu :) Jednak jak już wyruszyłyśmy w drogę i poczułyśmy, że koniec Hiszpanii, że dom się zbliża… to zaczęłyśmy tęsknić… No i trafiając (jak to można tu przeczytać: https://szczesciejestdroga.wordpress.com/2014/09/24/prelekcja-2-12-2014/ ) na Andrzeja tak się stało, że ruszyłyśmy wprost do Polski… A jak już ruszyłyśmy to chciałyśmy być w domu jak najszybciej, nawet kosztem samotnej jazdy stopem po nocy… Jak się stresuję to trajkoczę jak szalona, a stresujące było wsiadać o 2 w nocy, gdzieś pod Poznaniem do ciemnego auta… ale jak zwykle wszystko było dobrze, a ja o 6 rano mogłam wejść do domu :) A Andrzej… to dobry ziom! Dał mi poprowadzić swoją ciężarówkę :D Już nie jeden kierowca mi to obiecał, ale ciężko zaufać kobiecie, która mówi, że dobrze prowadzi… i choć jestem dobrym kierowcą, nie tylko w swoim mniemaniu, to potrzeba było dwóch dni podróży by Andrzej dał się przekonać :) Ale tak, udało się, marzenie o prowadzeniu TIRa spełniłam :D

86.Nie wiem czemu, o tej 6 rano jeszcze włączyłam internet, czego nie robiłam w podróży od czasu gdy zaprzestałam pisać 8 lipca bloga… i wtedy, dnia 13 września, wyświetliły mi się maile, jak to moja grupa umawia się na ślub do Kasi… no to zdrzemnęłam się 3 godzinki i pojechałam na ślub :) (to ta sama Kasia, u której jako jedyna z grupy byłam na panieńskim, bo akurat odbywał się w ten wieczór, gdy się przepakowywałam ze Skandynawii do Hiszpanii :P)

85.

Skomentuj

