Magia Norwegii…

…kryje się w przyrodzie, w tych imponujących skałach i przezroczystych wodach, w słońcu niezachodzącym i skarbach niezliczonych… Ostatnią noc w Norwegii spędziłyśmy w takim pięknym miejscu…

097. 098. 099.Skarby, skarbeczki… ale tylko Magda wie co nazbierała ;) Dostałam od niej jedną, pamiątkową muszelkę…staram się nie zbierać nic poza pocztówkami, ale ta była wyjątkowa… i jest pewnie magiczna jak to miejsce… ale jeszcze chwilę potrwa zanim uda mi się z niej coś wyczarować ;)

100.Obiad? Pierwsza klasa jak to zawsze u nas! :> Najtańszy norweski zestaw – ryż z tuńczykiem i kukurydzą :> Aż sobie chyba jutro ugotuję ten fantastico zestaw :>

101. 102.Łyżka z rowerem jest? JEST :D Reklama Fiorda musi być ;) Namiot na noc rozstawiony…

103.Tyle, że noc wtedy do nas nie przyszła ani na sekundę :) Było cudnie :)

104.Ostatni dzień w Norwegii to odwiedzony Narvik… istna komuna… nie polecamy! I to tu Magda się zorientowała, że zajumałam jej szampon… ale sama zorientowałam się chwilę przed nią ;) W miejscu gdzie bliżej było na biegun północny niż do domu… <3105.I tu pożegnałyśmy się z naszymi kochanymi Francuzami, oraz z piękną Norwegią… Znów miałam wątpliwość czy złapiemy stopa…bo na Francuzów czekałyśmy można powiedzieć dobę… a tu pierwsze auto..i jedziemy do Finlandii! Jeśli kiedyś przyjdzie mi mieszkać w innym kraju, będzie to zdecydowanie Finlandia :) <3

106.

One thought on “Magia Norwegii…

Skomentuj

