Trondheim i droga za koło podbiegunowe

Czas tak szybko pędzi… sporo przygotowań do najbliższych wypraw, a jeszcze tyle dni do opisania z poprzedniej wyprawy… pewnie nigdy to nie nastąpi, ale chociaż chronologicznie kilka zdjęć umieszczę…. a być może wrócę do opisania, kto wie :)

085a.4 dni z Juną i jej rodzicami :) a w zdjęciu kopia maila… bo nie ma barier, istnieje tylko brak chęci :)

086.Magda miała manię robienia zdjęć naszemu „mieszkaniu”, ja „jedzeniu”, a Ania? Zjadała ciastka :D

088.Tak długo grałyśmy w 1000, że zaskoczyła nas godzina późna…bo przecież wciąż tak jasno <3

087.Bo to oczywiście wszędzie rzeczy Magdaleny ;) wraz z „na pewno mi je zabrałaś leginsami” ;)

089.Ważny miejski ośrodek – cały w drewnie – jak większość miasteczka – tym mnie zaskoczyło i urzekło :)090.Malowanie poziom hard – dopasowali drzwi do kwiatów czy kwiat do drzwi? :P091.Ja zwiedzałam mega niesamowity kościół, a dziewczęta całe miasteczko… po mapie ;)092.By zachęcić potencjalnych rowerzystów władze miasta zamontowały windę dla rowerów na najbardziej stromym podjeździe 093.Całą część norweskiej wyprawę nurtowało nas co kryje puszka z dzieckiem… kryje ona pasztet… pewnie z dziecka :P Tanio i smacznie ;)094.Moja podopieczna ;) Juna i „mama” kęsik w akcji ;)095.Nasi gospodarze spali w kamperze, a my obok w namiocie, by rano ruszyć dalej razem w drogę :) I tak spędziliśmy 4 kolejne dni :)096.

Aż przekroczyliśmy koło podbiegunowe… Dziś się dziwię, jakim cudem mogłam wątpić przed wyprawą , że mogę tam nie dotrzeć? Przecież wystarczy chcieć, mocno chcieć, wolę czynu w czyn zamieniać ;) I mieć odpowiednie pokłady cierpliwości :)

Skomentuj

