W 76 dni dokoła Europy – czyli babski autostop przez 15 tysięcy kilometrów.

To za dwa dni… Cieszę się, że będę mogła podzielić się tą podróżą z bliskimi, to wyjątkowe i niesamowite :) Droga za kołem podbiegunowym trzyma się lepiej mimo tamtejszych zim (Finowie mają kilkanaście słów na określenie śniegu) niż moja jaką we wtorek pokonam do Kei ;)

096.Wciąż się łudzę, że kiedyś uzupełnię bloga o resztę wyprawy… Póki co moje ulubione zdjęcie – bo pojechałam za koło by gonić renifery. Co prawda to one pogoniły mnie, ale i tak było czadowo! :D

107.

Skomentuj

