Inspirują!

Niesamowitość czeka na każdym kroku. Motywacja, inspiracja również.

Wysiadłam ze stopa w Częstochowie. Była ich tam już szóstka. Co za autostopowy korek! Szybko jednak odjechali zostawiając mi tabliczkę. Stoję. Łapię. Za chwilę pojawia się kolejna dwójka. Łapię. Kierowca Tira pokazuje mi bym się odwróciła – o, ktoś na mnie czeka. Na mnie i dwójkę Niemców stojących kawałek dalej.

Dwójka Niemców, którzy od tygodnia biorą udział, będąc w między-krajowym składzie, w autostopowej podróży po Polsce. Każdego dnia odwiedzają inny, niebanalny camping w Euroskładzie.

Kierowcą była niesamowita Polka – Marlena. Mając dość programowania w warszawskiej korpo jednego dnia sprzedała wszystko i ruszyła przed siebie. Do Ameryki Południowej. Wróciła na chwilę do rodziców, jechała do małej mieścinki na północ od Łodzi. Dwaj niemieccy studenci również. Ona wierzy w przypadki. Ja również.

Umówiłyśmy się – dwa miesiące wcześniej mam zadzwonić i powiedzieć gdzie przylecę, bo ona nigdy nie wie gdzie będzie. Jak już przylecę „gdzieś” do Ameryki, to nawet przez trzy kraje po mnie przyjedzie na lotnisko, ponieważ już tak ma. Jest dobra. Tak całym sercem :) Mamy deal – ja ją nauczę grać na gitarze, albo ukulele.

Wesołym autem, śpiewając i grając na ukulele, podwieźli mnie pod sam dom. Teraz już są w małej mieścince przy ognisku. A ona za chwilę wraca do „siebie”. Uwielbiam spotykać tak pozytywnych i dobrych ludzi. Bo świat jest dobry, i dobro w świecie nie ginie. Ty coś dajesz i ktoś potem do dobro przekazuje dalej. Głęboko w to wierzę, i wierzę, że warto być dobrym człowiekiem. Bo to wraca! :)

Jesteśmy w kontakcie!

Skomentuj

